Trendy globalne a Giełda Papierów Wartościowych – na co zwracać uwagę?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, aby zachÄ™cić klientów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usÅ‚ugami. Jakim sposobem siÄ™ jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma też do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek najczęściej majÄ… charakter informacyjny – to naturalnie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć też funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach sÄ… w stanie nam w zwiÄ…zku z tym przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zazwyczaj reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie poprawnie jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Dodatkowo reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już w szeregu przypadków siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Sprawdź tutaj
2. Otwórz link
3. Zajrzyj tutaj
4. Przejdź do strony
Giełda a nowe technologie – jak technologia zmienia rynek kapitałowy?